21 Eylül 2007 Cuma

ÖZGÜL'ÜN DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Bu pastayı kızımın sınıf arkadaşına yaptım.Yine acele bir pasta oldu. Ama bu sefer biraz daha iyi oldu herhalde.Çünkü akşam karar verdik yapmaya ve bu sabah saat 10 da teslim ettim. Pandispanyasını her zamanki gibi yaptım.
*5yumurta,
*11 kaşık şeker,
* 11kaşık un,
*3 kaşık kakao,
*1 paket vanilya,
* 1 paket kabartma tozu,
Kreması:5 kaşık un, 7 kaşık şeker, 1/2 su bardağı kremşanti, 1 tatlı kaşığı ahududu jölesi,
Pastanın üzeri için ise 1/2 su bardağı krem şanti

8 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım benim pastaları yapıyorsun bize hiç ikram etmiyorsun bakıp bakıp iç geçiriyoruz ellerine sağlık canım sobeni cevapladım sevgiler

Adsız dedi ki...

azızem, he pastada ınsan yenı bırseyler oğrenıyor dımı.. el alıskanlığımız artıp daha bır pratıklesıyoruz.. elıne sağlık cnm. özgul un doğum gunu kutlu olsun:)

lezzetlilerim dedi ki...

Ablacım ne demek sana özel bir pasta yaparım ben. Keşke yakın olsaydık seni tanımayı çok isterdim. Ozaman her yaptığımdan sanda tattırırdım. Sobeme verdiğin cevabaşimdi bakıcam. Hayırlı günler. Teşekkürler

Fidancım evet canım dediğin gibi her seferinde dahada tecrübeleniyoruz. Teşekkürler

Hülya dedi ki...

Özgül için ne sevindirici bir an olmuştur kimbilir.Senin ellerine sağlık canım.Özgül'e mutluseneler...

Sevgiler...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Azize,
Ziyaretin cok tesekkur ederim, sagol. Sen de ne kadar guzel lezzetler ve pastalar yapmissin, hersey icin ellerine saglik. Her zaman gorusmke dilegiyle, sevgilerimi gonderiyor iyi bir hafta diliyorum.

Leziz Tarifler dedi ki...

Canım çok şirin bir çalışma olmuş. Bayılırım pembe pastaya..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Özgül'ün pastası pek şirinmiş Azize ellerine sağlık ;))

lezzetlilerim dedi ki...

Sevgili Aybikecim tekrar beklerim canım. Görüşmek üzere ve teşekkürler.

Hülyacım teşekkürler canım. sevgiler

Feyhancım evet pembeyi bende çok seviyorum. Esahibide 15 yaşında bir genç kız olduğu için yakışır değil mi?

Burcucum çok teşekkürler canım. Senin pastada nefis olmuş ayrıca. Gittim ve gördüm canım.