19 Eylül 2007 Çarşamba

KOLAY PASTA



Uzun zamandır eve pasta yapmadım.Bu gün artık iyice pasta krizim tutunca hemen 15 - 20 dk da bu pastayı yapıverdim. Yapıverdim diyorum çünkü çok kolay. Belkide siz 10 dk da yaparsınız. Pandispanyası hazırdı.( Yani marketten aldım.) Hemen bolca kremşanti çırptım. Ara katına krema yapmadım ayrıyetten. Kremşantiden bolca sürdüm. Evde adeta galeta gibi kurumuş olan kek parçalarım vardı. Onlarıda muz jölesini sulandırarak ıslattım. Aynı zamanda pastanın ara katınıda aynı jöleyle ıslattım. Görüldüğü gibi her tarafını kremşantiyle kaplayıp, çırptığım muz jölesini krema sıkacağı ile pastanın üzerine helezon çizdim. Bir kürdan yardımıylada çark şekli verdim. Kenardaki ve üstteki çiçekler ise geçen seferki çalışmamdan artmıştı. Onlarıda süslemede kullandım. İşte bu kadar herşey hazır olunca çabucacık zahmetsiz oluveriyor. Tatlı krizi gelenlere tavsiyemdir.
(muz jölesini geçen hafta alışverişe gittiğimde DUYGU TİCARETTEN almıştım.)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

cok sahane bir pasta olmus,ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

oh tembel pasta bu ya ama görüntü benim üzerimde saatlerce uğraşıldı diyo
sen böyle kolay anlatmışın ama nerde bizde o pratiklikkk

cennebazz dedi ki...

oooo süper görünüyor valla.azize hanım ellerinize sağlık.bu gece benimde tatlı krizim tuttu.traşlanmış pandispanyalara pralin ve frambuaz jöle ekleyip truff'umsu toplar yaptım.üstlerinede birer tane böğürtlen oturtunca harika oldular.ve dediğin gibihepsini yapmak toplam beş dakikamı aldı.pasta güzel şey,iyi ki öğrenmişim pasta yapmayı:))sevgilerr

serinmavi dedi ki...

Oldukça pratik anlatmışsın gerçekten ama grüntü çok güzel...eline sağlık canım...

lezzetlilerim dedi ki...

Senemcim teşekkür ederim canım.

Yeşimcim gerçektende tembel pasta.Ama inanki fazla uğraşmadım. Çünkü herşeyi hazır kullandım. Çocuklarda bende bayıldık. Çünkü çokta hafif olmuştu.

Duygucum teşekkürler canım. Eh fena değil görüntü biraz krema tekniklerinde zayıfım ben. Birazda iftara yakın yaptığım için hiç özenmedim.
Eeeeeeee hani senin truflar? Hadi yayımlada bakalım nasıllar? (eminim harikadır)

Oyacım teşekkürler. Evet çok pratik bir pasta...

Leziz Tarifler dedi ki...

Azize merhaba canım,

Ustalar gibi pratikleştin, 5 dk da güzel pastalar yapar oldun. Tebrik ederim canım.

Adsız dedi ki...

azızem elıne sağlık cnm.. onemlı olan pratıklesmek dımı:)) ama bızde krem santı yenmedığı ıcın sanırım ben hep kendı kremamı kendım yapacağım:(

sevgıler
fıdan

lezzetlilerim dedi ki...

Feyhancım teşekkür ederim canım. Ama nerde usta kim ben kim...

Fidancım valla çok hafifti. Bizde hemen tükendi.