7 Eylül 2007 Cuma

ŞERİT ÇİĞ BÖREK


ŞERİT ÇİĞ BÖREK

Yine mi çiğ börek dediğinizi duyar gibiyim.Biz ailece çiğ böreği çok severiz. Bense pratik oluşundan dahada çok severim. Bu sabah kahvaltıda hazırladım ve yarısını tükettik. Diğer yarısı ise işte yukarıda. Yalnız bu sefer şekilde değişiklik yaptım. Hamuru açtıktan sonra şeritler halinde kestim. Sonra kızgın yağın içerisine çatala dolayarak bıraktım. Bu şekilde TGRT deki Elif'in programında görmüştüm. Değişik bir şekil oldu. Malzemeler aslında hepimizin bildiği gibi:

* 1 yumurta,

* 1 paket kabartma tozu,

* 1 su bardağı yoğurt,

* 1 tatlı kaşığı tuz,

* aldığı kadar un.

1 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

selam canım ellerine sağlık börekler afiyet olsun ama içleri boş bence ismini değiştir puf böreği koy darılma sakın samimi ve kendime yakın gördüğüm için söylüyorum canım birde sana bir şey soracağım diğer bloglarda yorum yazanları liste halinde görüyorduk yazdığımız yorumları da aynı liste gibi görüyrduk burada bu şekilde değilmi benmi beceremiyorum canım cevap verirsen sevinirim sevgiler hayırlı cumalar