26 Ağustos 2007 Pazar

KEÇİ BACAĞI


EGE "nin pratik hamur işi olan keçi bacağı yaptım. Tarifini Sevgili Selda'dan almıştım. http://selservis.blogspot.com Benim her zaman yaptığım çiğ börek rarifine benziyor. Şekli açısından farklılık kaydediyor.
Tarifi: * 1 yumurta,
*1 paket kabartma tozu,
* 1 su bardağı yoğurt,
*1 tatlı kaşığı tuz,
* aldığı kadar un
Hazırlanışı:Malzemelerle açılabilir kıvamda bir hamur yoğurulur. Yuvarlak veya kare şeklinde kesilir ve bol yağda kızartılır. Şekil görmek için yukardaki linke tıklayabilirsiniz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Azize' ciğim deneyipde beğenmiş olmana sevindim
Sevgiler..

lezzetlilerim dedi ki...

teşekkürler Seldacım gerçektende güzeldi. çocuklara yetmedi bile

Adsız dedi ki...

ewt gerçekten bende yapıyorum çokk güzell çok basit ve kolay yapımlıı bi fast food yiyecekk çocuklara yetmioo bLee:D