14 Ağustos 2007 Salı

CHESECAKE YAPTIM














SONUNDA CHESECAKE KONUSUNDA BENDE İLK DEFA MİLLİ OLDUM. NEDEN ŞİMDİYE KADAR DENEMEDİM DİYE KIZDIM KENDİME. YAPIMI HİÇTE ZOR DEĞİLMİŞ MEĞER. SADECE BEKLEME AŞAMALARI BİRAZ UZUN. KIZIMLA BİZ BİR GÜN NERDE BİR SAATTE HEMEN KESTİK. BAYILARAK YEDİK. OĞLUMA YEDİREMEDİM MAALESEF . PEYNİRİ HİÇ SEVMEZ. ŞİMDİDE ONA KAKAOLU BİR PUDİNG YAPAYIM BARİ ZAVALLI OĞLUŞUM BİZ YERKEN BAKTI KALDI.
TARİFİNİ CANIMCIM FİDANEL'İDEN ALDIM. ASLINDA ÇOK ÇEŞİTLİ ŞEKİLLERDE YAPILIYOR. FİDAN CIMINKİDE ÇOK PRATİK GELDİĞİ İÇİN ONU DENEDİM. KALIBIM BÜYÜK GELDİ HERHALDE BİRAZ İNCE OLDU. ARKADAŞLAR RİCA ETSEM http://fidaneli:blogspot:com/ DEN TARİFİNE BAKABİLİR MİSİNİZ? FİDAN ÖYLE YALIN ANLATMIŞ Kİ BEN ANLATIRSAM BELKİ ONUN GİBİ OLMAYABİLİR.
HADİ HERKEZE KOLAY GELSİN

NOT:ARKADAŞLAR BEN HEYECANDAN EBRU DESENLERİNİ YAPMAYI UNUTTUM.



















4 yorum:

Adsız dedi ki...

cnm ellerine sağlık.. bu aralar walla bır cheesscake furyasıdır gıdıyor :)) ben kaptırdım kendımı seni de surukledım sanırım... tadı gercektende harıka dimi?? ben 2 gun ust uste yaptığıma göre.. şimdi sırada limonlusu var bakalımm hehehehe... ayrıca ebru desenı vermeyı unutmussun ya bu sekılde de harıka görunuyoorr, 2 renklı cheesscake yapmıssın:)).. bu arada benden tarıfı benden almıs olman benı cok sevındırdı.. adresımı verme ıncelığını gösterdığın ıcınde ayrıca tsk...
sevgıler
fıdan

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Merhaba Azize cheesecaken nefis görünüyor. Cheesecake yapmak ta yemek te kısa sürede bağımlılığa dönüşebiliyor aman diyim :))
Sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım ellerine sağlık güzel olduğu kesin yanlız arkadaşın adresinin üzerine tıklayınca açılmıyor adreste bir noksanlıkmı var bir kontrol et istersen bendemi açılmıyor yoksa sevgilerimle canım

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Azizecim..Yumuşak ama çok enfes görünüyor seninkide..Ebrusu olmasa da olur bi görüntü hakim konuya..Tebrik ederim :)