16 Mart 2015 Pazartesi

.
Evimizin en küçüğü cadımız için yaptığım pastam

10 yorum:

Sevil Akçay Pakkan dedi ki...

Ellerinize sağlık.

kolay yemek tarifleri dedi ki...

Cok sirin ellere saglik :)

hunerlieller dedi ki...

Çok güzel elinize saglık.

Beğendim Paylaştım dedi ki...

Saglıklı mutlu nice yaşları olsun inşallah.Pasta çok şirin görünüyor ellerinize sağlık.
Sevgiler

Beğendim Paylaştım dedi ki...

Saglıklı mutlu nice yaşları olsun inşallah.Pasta çok şirin görünüyor ellerinize sağlık.
Sevgiler

Kendi Mutfağında Şef dedi ki...

Tarifini göremedim ama pasta çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.

OZAY dedi ki...

Elinize sağlık.

Emel YILMAZ AKAN dedi ki...

Ellerinize sağlık ,nice mutlu senele dilerim…
Sevgiler…

nahide zereyak dedi ki...

Çok cici olmuş Ellerinize sağlık

guldeninmutfagi dedi ki...

mutlu yıllar çok güzel olmuş ;)