1 Eylül 2007 Cumartesi

İLK SİPARİŞLERİM

İlk tarifim sevgili Fidan'dan alınma sakallı poğaça ben hazırlarken çok zevk aldım. Henüz denemeyenlere afiyet olsun.
Buda kakaolu kalp kekim. Bunun çıkışı sürpriz oldu aslında; Ben cupcake yapmıştım ama benimkiler fırındaki rahatı görünce bir güzel serildiler. Buda benim hatam tabi. Kalıpsız kağıtlar ne yapsın yaslanacak yer bulamayınca tepsiye serildiler. Cupcakelerimin tarifide Burçinidenemeleri'nden alınma. Neyse gelelim mevzuya : işte bu başarısızlıktan sonra ben tekrar çırptım kekimi ve kalıbıma döktüm. AAAAAAAAAA bu seferde kalıbım küçük geldi ve kalpli kalıbımı yağlayıp inceden bir kek elde etmiş oldum.


Buda asıl kekimiz oluyor.



Arkadaşlarım bunlar benim ilk siparişlerim. Sizlerden gözlerinizi yoracağım için şimdiden özür dilerim. Çünki bu mamalar sabah erkenden gidecek. Tabi bende gideceğim. Bu yüzden gecenin 01 : 03 ünde yayınlamak zorunda kaldım.



Gelelim tariflere: Sakallı için tarifim: http://fidaneli.blogspot.com
Keklerim ise hepimizin bildiği ıslak kek namı diğer çamur kek.Bunudahttp://leziztarifler.blogspot.com Sevgili Feyhan'dan alınma.
Herkeze hayırlı geceler arkadaşlar beni şimdi hazırladıklarımı paketlemem lazım.
Görüşürüz.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

azızem; sen sakallı, ben sakallı ne olacak halımızz:)) ellerıne sağlık cnm.. ben tadını bılıyorum nasılsa:)) kapıs kapıs gıderler yetısme gucu versın Allah.... tum bunları anlastığın fırın ıın mı yaptın cnm??

ellerıne sağlık

sevgıler
fıdan

lezzetlilerim dedi ki...

Fidancım teşekkür ederim. Hayır bunlar fırına değil. Başka birine: Bu gün misafiri gelecek olan bir tanıdığa canım.

Adsız dedi ki...

Azizecim hepsi hatta özellikle maketler süper görünüyor..Umarım bir çok siparişe vesile olurlar.
Ellerine sağlık..İlk kazandıklarınla küçük bir foto makinası almanı tavsiye ederim :)

Cafe Gusto dedi ki...

Azizeciğim ellerine sağlık ayrıca ilk siparişin hayırlı olsun devamı gelir inşallah.
sevgiler...

Leziz Tarifler dedi ki...

Azize'cim,

Selamlar ben tatilden döndüm, iade-i ziyaretlere başladım.

Gördüğüm kadarıyla, pasta çalışmalarına hız kazandırıp, hünerli ellerine de daha bir maharet kazandırmışsın. Her şey çok güzel.

Bu arada benim muıd cake tarifimi de sen çok kullanıyorsun bu da beni pek bir sevindiriyor.

Kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sevgile azize, ilk siparişin hayırlı uurlu olsun.. :)

Sımmsıcak sevgiler...

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,gayet güzel olmuşlar...Selamlar....

Unknown dedi ki...

İlk siparişin hayırlı olsun canım. Umarım daha bol siparişler alırsın. En kısa zamandada bir fotoğraf makinesi almanı tavsiye ederim. Görsellik çok öenmli çünki. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba,

canımcım hem ellerine sağlık

hem de hayırlı olsun devamı çok çok gelir inşallah siparişlerinin :):):)

sevgiler öptüm

lezzetlilerim dedi ki...

Burçincim iyi dileklerin için teşekkürler canım.Foto işini bende en kısa zamanda halletmek isterim ama...

Serpilcim çok teşekkür ederim canım inşaallah.

Feyhancım hoşgeldin. Ama çık özlettin kendini. Artık nasıl telafi edersin bilmem!

lezzetlilerim dedi ki...

Zerrincim teşekkür ederim canım.

Çok saol Oyacım.İdare ederler işte.

Seldacım çok teşekkürler canım inşaallah!

Esracım teşekkürler canım inşallah bakalım Allahtan hayırlısı...