15 Eylül 2007 Cumartesi

SOBELENDİM VE SEVERİM OYUNU

Severim adlı oyuna benide davet eden sevgili BURÇİN'E teşekkür ediyorum. Sevdiklerimi 3 maddede yazmak çok kolay değil .Ama yazmaya çalışayım.

Severim:* Canlarımı çocuklarımı, severim canım eşimi, severim canım annemi, severim canım babamı, kardeşlerim Arzu, Aykut ve Osman'ı. Severim insanları,hayvanları, bitkileri.

Severim:*Severim dinimi, ibadet etmeyi, her şeyi her şeyin yaratıcısından istemeyi. Severim Rabbimi, Peygamberimi(s.a.v.)

Severim:* Kendimi, güzel huylarımı. İstediğimi başarabilmemi severim. İnancımı ve azmimi severim. Bloğumuda severim. Onun sayesinde tanıştım bir çok arkadaşımı severim. Güzel mamalar yapıp herkezle paylaşmayı severim.

Ben sevdiklerimi ancak bu kadar özetleyebildim. Şimdi sıra sizde sevgili GÜL ABLACIM ve FEYHANCIM hadi kolay gelsin.

3 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM NE GÜZEL İFADE ETMİŞSİN ALLAH SEVDİKLERİNİ SENDEN SENİDE SEVDİKLERİNDEN AYIRMASIN UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜRLER VERSİN BENİ SOBELEDİĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER BİR ARA CEVAPLARIM CANIM HAYIRLI SAHURLAR SEVGİLER

Adsız dedi ki...

azızem, bu oyun keske bu kadar az sayı ıle sınırlandırılmasaymıs dımı:)) ınsan neyı yazacağını sasırıyor..

sevgıler
fıdan

lezzetlilerim dedi ki...

Amin ablacım. Teşekkürler. Allh hiç birimizi sevdiklerinden ayırmasın.

Fidancım çok doğru evet yazacak şey çok ama ne yazıkki kural böyle... teşekkürler