25 Temmuz 2007 Çarşamba

İKİNCİ ŞEKER HAMURLU PASTAM

BU GÜNDE BİR PASTA YAPTIM. ÜZERİNİDE GÜLLERLE SÜSLEDİM. Nasıl ?
TARİFİNİ SONRA VERSEM KIZMAZSINIZ DEĞİL Mİ?
Nihayet vakit bulup oturabildim. Bu pastayı dün yaptım ama tarifini eklemeye fırsat bulamamıştım. Pandispanyası aynen bir öncekinin sade hali. Kremasını ise bu sefer sadece kremşanti ile hazırladım. Ahududu jölemdende 2 tatlı kaşığı karıştırdım. Tadı enfes oldu.
Üzerini ise daha önce hazırladığım güllerle süsledim. Ama artık günlük pastalara şeker hamuru kullanmamaya karar verdim. Çünkü sıcaklarda ağır oluyor.

3 yorum:

Leziz Tarifler dedi ki...

Canım ellerine sağlık. İmrendirdin beni. Sevgiler

cennebazz dedi ki...

azize hanım selamlar,kusura bakmayın ancak mesaj yazabiliyorum.çünkü geçtiğimiz hafta zehirlenip,ateşler içinde yattım.daha bugün ayağa kalkıp,işe gelebildim.pastanız harika görünüyor.eminim tadıda bi o kadar güzeldir.bende şeftalili keki ancak bitirip,bir pasta ekledim pazartesi günü.beklerim sizi ziyarete :)sevgiler...

NiNo dedi ki...

pasta harika gorunuyor canim ellerine saglik benim kullandigim urunlerde ac kalmiyorsun aksine cok tok kaliyorsun :D oyle kolayki umarim sende basarabilirsin esiminde 15 kg fazlasi var 5 kg sunu verdi bile :D