17 Temmuz 2007 Salı

ELİF'İN KURABİYELERİ

Bu gün kızım bir kurabiye yaptı. O'nun kendi hayal gücüile yaptığı bu kurabiyelerin tarifi işte:
MALZEMELER:
1-)MARGARİN
2-)YUMURTA(2)
3-)YOĞURT(1 FİNCAN)
4-)KABARTMA TOZU - VANİLYA- GIDA BOYASI
5-)ŞEKER (4ÇORBA KAŞIĞI)
6-)UN (ALDIĞI KADAR)
HAZIRLANIŞI:
Gıda boyası hariç bütün malzemelerle hamur yoğurulur. İkiye ayrılır. İstenilen renkle renklendirilir.Bir santim kalınlığında merdaneyle açılır. Üst üste konularak rula yapılır. Rulo 1 cm kalınlığında kesilir. Tepsiye dizilir.
Önceden ısıtılmış fırında tam kızarmadan pişirilir. Kızımın kurabiyelri biraz fazla piştiği için renkler pek belirgin olmadı. Pembe ve sarı renkler çok piştiği için belli olmadı.
AFİYET OLSUN!!!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım 3 aylar mubarek olsun ailene sana hayırlı ve uğurlu gelmesini dilerim, ben 1 haftadır temizlikle uğraşıyordum bu gün bitti sayılır bloğada bakamamıştım ne güzel şeyler yapmışsın kızımıza maşalllah kurabiyeler nefis görünüyor annesinin yolunda becerikli ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı akşamlar

Adsız dedi ki...

Maşallah ne kadar hamarat. Elifin ellerine sağlık. Sevgiler Nesrin

Adsız dedi ki...

merhabalarr öncelikle ellerinize sağlık,nefis yemekler,pastalar yapmışsınız.kızınız elif'i de harika kurabiyeleri için tebrik etmek isterim.biraz önce burcu hanımın sayrasını gezerken sizin sorunuzu gördüm.sanırım sizde bizler gibi pastaya merak sarmışsınız.ve malzeme temin etmek için eminönüne'mi geçmem gerek demişsiniz.eminönüne gitmenize hiç gerek yok.anadolu yakasında hasanpaşada duygu ticaret var.ve bende oradayım.dilediğiniz zaman gelebilirsiniz.sevgilerimle duygu
www.mutfagimveben.blogspot.com

Adsız dedi ki...

selam yeni blogundan anca haberdar oldum zxc654 ugramıştım orada gördüm hayırlı olsun anasına bak kızını al derler maşallah kurabiyeler leziz görünüyor iyi günler dilerim