5 Şubat 2015 Perşembe

Geçen gün sevgili Zerrin'ın sayfasında görüp çok beğenip, mutlaka denemem gerektiğini düşündüğüm bu tarif gerçekten hem pratik hem de çok lezzetli. Denemenizi şiddetle öneririm.

Malzemeler: 2 yumurta, 1 çay bardağı süt, 1 çay bardağı sıvı yağ, 1 çay bardağı şeker, 1 limon kabuğu rendesi, kabartma tozy vanilya, 1 su bardağı hindistan cevizi,
sosu için: 1 1/2 su bardağı süt, 1 1/2 yemek kaşığı kakao, 2 yemek kaşığı şeker,
Hazırlanışı: keki klasik kek şeklinde pişirip soğutuyoruz. Tercihen kare bir tepsi kulanırsak iyi olur.
 Küp küp kesip, önce kakaolu sosa sonra da hindistan cevizine batırıp servis yapıyoruz.

14 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık, harika...

Sevgiler...
Evren

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.

ARZU'NUN LEZZET ADASI dedi ki...

Ellerinize sağlık ben de denemiştim çok güzel oluyor...

icimdeki yolculuk dedi ki...

görün bayılıp ama,bir türlü fırsat bulup yapamadım ben elinize sağlık

Güloanne mutfakta dedi ki...

BU ingiliz keki denilen keki yapmaya fırsatım olmadı ama çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

hunerlieller dedi ki...

Çok şık sunumlu bir lezzet..Elinize saglık.

Unknown dedi ki...

Bende çok seviyorum bu keki,ellerinize sağlık.

Kızsal Şeyler dedi ki...

ellerine sağlık

izleyiciler butonu eklersen takibe alırım :) (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle------izleyiciler-----kaydet) benim bloğuma da beklerim sevgiler ¦

http://blogkizsalseyler.blogspot.com

lezzetlilerim dedi ki...

aynı şeyi defalarca yaptım ama olmadı Kızsal şeyler. teşekkürler yorumun için

Bir Dilim Düş dedi ki...

Lamintong cake çok lezzetli ellerinize sağlık...

Sevgiler

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Ellerinize saglik...

lezzetlilerim dedi ki...

teşekkürler Filiz Hanımcım...

Lezzet Senfonisi dedi ki...

En sevdiğim keklerden biridir, ellerinize sağlık :) sevgiler..

durutarifler dedi ki...

Sunumuda çok güzel.
Ellerine sağlık
Sevgiler