27 Şubat 2009 Cuma

ALPEREN İÇİN DUA EDELİM(4444 SELAT-I TEFRİCİYE

Allâhumme salli salâten kâmileten ve sellim selâmen tâmmen alâ Seyyidinâ Muhammedinillezî tenhallü bihil ukadü ve tenfericu bihil-kürebü ve tukdâ bihil-havâicu ve tünâlü bihir-reğâibü ve hüsnül-havâtimi ve yustaskal ğamâmu bivechihil Kerîm ve alâ âlihî ve sahbihi fî külli lemhatin ve nefesin bi adedi külli ma’lûmin lek.”
DUANIN manası
“Allahım! Bizim Efendimiz Muhammed’e (sav) kusursuz bir salât ve rahmet, mükemmel bir selâm ve selâmet vermeni diliyoruz. O Peygamber ki, onun hürmetine düğümler çözülür, sıkıntılar ve belalar onun hürmetine açılıp dağılır, hacet ve ihtiyaçlar onun hürmetine yerine getirilir. Maksatlara O’nun hürmetine ulaşılır, güzel sonuçlar O’nun hürmetine elde edilir. O’nun şerefli yüzü hürmetine bulutlardaki yağmur istenilir, Allah’ım, onun ehl-i beytine, ashabına da her göz kırpacak kadar zamanda (her an, saniye) her nefes alacak zamanda sana malum olan varlıklar sayısınca salât et.”Duayı arapça olarak okumanızı tavsiye ederiz.
Uzun bir aradan sonra herkeze selamlar ve sevgiler.Maalesef sizlere pek de sevimli haberlerim yok. Bundan on gün önce 8 yaşındaki Alperen oğlumuz bizlere çok kötü bir sürpriz yaptı. O'nun lenf kanserine yakalanması bizleri çok üzdü. Şu anda hastahanede yatmakta. Bu tedavinin 7-8 ay gibi uzun bir zaman hastahaneden hiç çıkmadan devam edecek olması oldukça zor bir durum. Ama ALLAH'tan hiç bir zaman ümit kesmeyen biz sevenleri O'nun için sürekli dualar ediyoruz. Sizlerden isteğim; lütfen sizde dualarınıza küçük Alperen'ide ekler misiniz? Yukarıda 4444 selat-ı tefriciye duası yazılı bilenler okursa ve bana kaç tane okuduğunu bildirebilirse çok makbule geçer. Belkide bu küçük yavrunun kurtulmasında sizinde bir katkınız olur. Şimdiden teşekkürler ederim.Allah tüm hastalara acil şifalar nasib etsin!

AMİN!

19 yorum:

yesildomates dedi ki...

canım allah tan bol şifalar diliyorum..
duayı biliyorum...

500 tane okurum..
bitince ben size yorum bırakırım..
tekrar acil şifalar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Allahtan acil sifalar dilerim.bir tanidigimin ogluda o yaslarda ayni rahatsizligi atlatti.bildigim kadari ile cocuklarda cok olumlu sonuclar aliniyor tedavide.ben inaniyorum ki en kisa zamanda alperenin iyi haberlerinide okuyacagiz. butun dualarim alperen icin .cook cok acil sifalar. nesrin

lezzetlilerim dedi ki...

Yeşildomates Allah razı olsun sizden. İlk defa duyuyorum adınızı, en kısa zamanda bende sizi ziyarete geleceğim. sevgiler.

Nesrin hanım ilginize teşekkürler. İnanın ki ailenin içine su serptiniz. Allah razı olsun. sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Azizecim canım kardeşim çok geçmiş olsun, okuyunca sevgili Alperen'in rahatsızlığına çok üzüldüm RABBİM acil şifalar versin bende biliyorsun 1 senedir hastalıktan başımı kaldıramıyorum şimdi tıp ilerledi arkadaşımızın dediği gibi herşeyin çaresi var ALLAHIN izniyle çabuk atlatacak bende elimden geldiğince okuyacağım duğalarımız sevgili yavrumuz Alperen için okuyunca not bırakırım sevgilerimle canım

fidaneli dedi ki...

azıze cım, cnm ne dıyeceğımı bılemıyorum:( cok cok gecmıs olsun.. Allah acıl sıfalar versın.. cok guclu olmanız gereken bır surec.. herseyın bası moral moral moral.. bu duayı maalesef bılmıyorum :( ama bıldığım ne kadar dua varsa hepsı sızınle olacak emın ol... nolur habersız bırakma.. keske elımden bırsey gelse:((

gülizar dedi ki...

Öncelikle acil şifalar dilerim.Bende 100 tane tefriciye okurum inş,bide yasin-İ şerif okurum inşallah.Tez zamanda sağlına kavuşması dileğiyle.Unutmadan 4624 kere hergün Ya Muhyi C.C okuyun çok kuvvetli bir duadır.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Azizecim SELATİTEFRİCEYİ 100 ADET okudum bütün kalbimle yanınızdayım
RABBİM yavrumuza şifa versin duğalarımızı kabul etsin moralini yüksek tut senin kuvetli ,güçlü olman gerek sevgilerimle canım

Adsız dedi ki...

Canim, ben sana daha önce de yorum yazmistim ama gitmemis. Önceki yorumumda 100 kere salat-i tefriciye okuyacagimi yazmistim ve az önce dualari bitirdim, Allah kabul etsin insallah, Alperen'e acil sifalar versin.
Sana bir önerim olacak. Yazini hergün güncellersen eger sanirim bircok kisinin daha haberi olabilir. Bir de duanin latin harfleriyle olanini da ekleyebilirsen sanirim katilim daha fazla olacaktir. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba sayfanıza canım Gül ablacı
ğım sayesinde ulaştım.Çok üzüldüm
Rabbim acil şifalar versin minik Alperene herşey Rabbimden inşallah erken teşhisle düzelir.Duam onunla ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Merhaba yine ben Salat-ı Tefriciyeyi biliyorum bende minik Alperen için okuyacağım inşallah sevgiler...

birsence dedi ki...

merhabalar..sitenize böyle bir şey için değilde alperenin başarıları için tebriğe gelmek isterdim...Allah şifasını versin..çocuklar daha dirençli oluyorlar..inşallah pırıl pırıl oğlunuz iyileşip bir an önce evine gelecek..çok geçmişler olsun..tefriciye acele değil sanırım...rahatsızlık dönemimden sonra inşallah 4444 tane okuyp size bildireceğim...Allah şifasını versin oğlunuzun...en geç 10 gün içinde Allahın izniyle okundu bilin..

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım allah acil şifalar versin yavruna ben de inş 100 tane okurum

yesildomates dedi ki...

canım merhaba bildirdiğim 500 tane duayı okudum..
allahtan acil şifalar diliyorum..
yapılması gereken her durumdan beni haberdar etmenizi istiyorum..
tekrar görüşmek üzere..

lezzetlilerim dedi ki...

sevgili arkadaşlarım hepinizden Allah razı olsun
İnşaallah yavrumuz iyileşecek amin

Adsız dedi ki...

daha oncede yorum yazmistim. bugun yine bir haber alabilirmiyim diye sayfanizi ziyaret etmek istedim. arkadaslarimizin dualari okuyorum yorumlari beni cok mutlu etti. ben o duayi bilmiyorum ama inanin bildigim dualari ediyorum. ins. en kisa zamanda alperenin iyi haberlerini alacagiz.selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canim kucuk alperen icin duaciyim,
ALLAHTAN sifala diliyorum.
Arkadasim gulun blogunda okudum inan cok uzuldum.
Dualarimiz kucak alperen icin acil sifalar versin yuce rabbim.

Kandiliniz mubarek olsun,Hayirli kandiller.

SEVGİLER

Adsız dedi ki...

selam.ben antalyada yaşadıgım için bu konsere katılamayacagım...ama dualarım bilki hep alperenle beraber...inş.en kısa zamanda atlatacak bu hastalıgı..allah yardımcınız olsun..sevgiler.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

merhaba alperen'in rahatsızlığından şimdi haberdar oldum. nasıl durumu daha iyidir inşallah çok merak ettim. haber verirseniz çok sevinirim.
sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Çok sevgili kardeşim,

Gecenin bu vakti tefriciye okurken bu mesajınızı gördüm. 185 tane de benden . Rabbim gözünün nuru kuzucuğuna acil şifalar versin. Gece 03-3;30 araası göz yaşı ile dua et. Rabbim hiç birimize evlat acısı göstermesin. Allah kuzucuklarını, islama, dünyaya faydalı insanlar etsin.

ES SELAM:
Hasta üzerine 121 veya 161 defa Ya Selam ismi okunursa hasta iyileşme gösterir. Şifa veren şuphesiz Allahtır. Rabbimden tüm çocuk hastalar için özellikle acil şifalar diliyorum. Fakir kardesin